close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הסרת תוצאות שליליות בגוגל - זה אפשרי רק עם חברה מקצועית של ניהול מוניטין!

מערכת שורשכב ניסן, תשפא04/04/2021

מחיקת תוצאות שליליות בגוגל מתאפשרת במקרים מסוימים ובעיקר בידי מומחי ניהול מוניטין מקצועיים, כאלו המעודכנים בכל חוקי המדיניות של גוגל

תגיות:
צילום: pexels
מחיקת תוצאות שליליות בגוגל מתאפשרת במקרים מסוימים ובעיקר בידי מומחי ניהול מוניטין מקצועיים, כאלו המעודכנים בכל חוקי המדיניות של גוגל, מקרים תקדימים בהם אתרים מחקו את התוכן ואינם נסמכים כלל על אופציית ההסרה אלא בעיקר על הדחקת תוצאות שליליות.

תוצאות שליליות בגוגל הם מוניטין שלילי - אסור להזניח, חייבים לטפל!
ניהול מוניטין לעסקים וחברות אינו מתמקד בהסרת תוצאות שליליות בגוגל ומומחה ניהול מוניטין מנוסה לא יבטיח מחיקה, הפעולה העיקרית והטובה ביותר היא הדחקת התוצאות השליליות מהעמוד ה-1 בגוגל ויצירת תכנים חיוביים ומותאמים לעסקים וגורמים בכירים רבים בכל ענפי המשק.

כלל חשוב שרבים כבר הבינו, אסור להזניח מוניטין שלילי בגוגל שיכול להוביל לבריחת לקוחות או ציבור אליו אתם פונים, ירידה בהכנסות ובאהדה כלפיכם, רושם ראשוני רע, ירידה בהכנסות, פגיעה בקריירה ובמקרי קצה פשיטות רגל ופגיעה בתא המשפחתי.

הסרת תוצאות שליליות בגוגל
כדי להסיר תוכן מאתר מסוים יש לפנות לבעלים הרשומים של האתר או מי מטעמו, אם התוכן שפורסם עליכם פוגע בכם, ניתן לנסות ולפנות לאתר כדי להסיר את התוכן.

למרות הסיכויים היחסית נמוכים ישנם מקרים בהם מנהלי האתר, גם אם מדובר על אתר חדשות גדול, יאשרו למחוק את התוכן: פרשייה קטנה וישנה, מידע כוזב שפורסם בכתבה או מקרים של סגירת תיק מחוסר אשמה.

פנייה לאתר להסרת תוכן לא חייבת להיות אך ורק במקרי חדשות ואתרי תוכן שונים, גם פסקי דין שליליים על שמכם או שם העסק שלכם יכולים להופיע בגוגל, במקרים אלו מומחה ניהול המוניטין יפנה לאתר המשפטי וחלקם עשויים אף לאשר את הסרת פסק הדין.
דרך נוספת היא הדרך המשפטית, במידה ומדובר על פרסום שיקרי ודיבה מפורשת תוכלו לפנות לבעלי/מנהלי האתר ולדרוש את הסרת התוכן מהאתר באמצעות פניית עורכי דין, לעיתים הגורמים האחראיים יבחרו להסיר את התוכן כדי להימנע מתביעה משפטית ולעיתים בית המשפט יפסוק על הסרת התוכן.

ברגע שתוכן מהאתר מוסר ולאחר הסריקה של גוגל (תלוי באתר, יכול לקחת ימים, שבועות ובאתרים שונים גם חודשים), האזכור נעלם מתוצאות החיפוש.


לירון קטלן- הבעלים של חברת ניהול מוניטין

במידה ולא ניתן לאתר את בעל האתר, תוכלו לפנות לבית המשפט שישקול אם להורות לגוגל להסיר את התוכן.

איך זה עובד? כיצד להסיר תוצאה שלילית בגוגל שעוברת על מדיניות מנוע החיפוש?
לגוגל מדיניות ברורה על התכנים האסורים לפרסום אצלה, במידה ואתר האינטרנט לא השיב לבקשתכם או סירב להסיר את המידע האישי, ישנן סיבות נפוצות אותן גוגל רואות כמוצדקות להסרה: תמונה אישית או אינטימית לה לא ניתן הסכמה לפרסום, פורנוגרפיה מזויפת, תוכן הכולל שיטות נצלניות, תעודות מזהות, מידע רפואי אישי ומידע פיננסי אישי או סודי שלא אושר לפרסום.
כל אחד מהתכנים האלו אינו רק מוניטין שלילי עבורכם אלא גם מוכרז על-ידי גוגל כאסור במדיניות שלהם, ניתן להעביר לגוגל בקשה מסודרת ומנומקת במידה והתוצאה מפרה את המדיניות שלהם.

------
חברת “ניהול מוניטין” הינה גלגל ההצלה שלך באינטרנט. הצוות שלנו מטפל בניהול המוניטין הדיגיטלי של חברות ציבוריות, מסחריות או פרטיות וגם באנשי ציבור כגון: מנכ”לים, פוליטיקאים, סלבריטאים, עורכי דין, יזמי נדל”ן, שחקנים, ספורטאים ועוד...

טלפון: 073-7755336
אימייל: [email protected]
הוסף תגובה
צילום: pexels
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה